Friday bloody friday

Hej på er!
Jag är verkligen inte på topp i dag. Ska slänga i mig några fler smaskiga tabletter så kanske, möjligtvis, förhoppningsvis jag blir människa igen.
Vad är det för fel på mig undrar ni? Ja om vi säger så här. Det är den perioden på månaden igen. Alltså jag har indianer på krigsstigen, sylt i tratten, stängt för helgen eller rätt och slätt eländet. Kär plåga har många namn som det heter.
Jag ligger här på sofflocket och gråter en skvätt och tröstar mig med att Håkan snart kommer med pizza och att på spåret kommer i kväll. Som extra plåster på såren blir det lögodis, skruvar och rödvin (och givetvis har jag tjuvstartat)
Ha en fin fredagkväll!
 



Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

ÅH JAG HAR OCKSÅ SKRUVAR OCH LÖSGODIS! Inget rödvin hemma dock. Attans.

2011-11-25 @ 20:38:16
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Louise

Usch ja det är inte kul att ha lingon i skogen, eller på en del lingon i kalhygget! Hoppas att det blir bättre!



Ja är din gubbe händig så kan han nog fixa till det! Hur gött hade inte det varit med en! Hmmm kanske skulle flytta ner någon av barnen ner i källaren och bygga om rummet till en walk in closet...

2011-11-25 @ 20:57:21
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0