Sömtuta och mer skolfoton

Oj då.
Min lilla powernap blev visst inte så liten...host. Låg och snusade till 19.30(!). Till mitt försvar får jag väl säga att jag är förkyld och inte känner mig helt hundra. Kvällen har alltså gått i slöhetens tecken. Nu sitter jag bänkad framför Veckans brott med julmust och kexchoklad i högsta hugg.
Jag har ju lovat er lite högstadiepinsamheter och vill passa på att varna känsliga läsare höhö.

I sjuan bjöd jag nästan på ett leende (inga glasögon vad jag kan se...) och hade min älskade FILA-tröja som jag tjatade hål i stackars mammas huvud för att få.

Försöker se cool ut i åttonde klass. Misslyckas å de grövsta och ser mest sur och trött ut höhö.

Ännu surare i nionde klass. Att le på bild gjorde man ju bara inte alltså...

Det var den högstadietiden det. Skönt att det är över sedan länge haha.
Hann visst inte få med alla bilder i dag utan gymnasiebilderna får ni avnjuta i morgon.


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Haha varför var man sån på högstadiet! =)



Jag ser då heller inga glasögon, men det finns på mina skolfoton vill jag lova...

2011-11-30 @ 09:22:38
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0