Vi fortsätter väl då

I slutet av mellanstadiet slutade jag att klippa luggen verkar det som. Den skulle tydligen hänga som en gardin och flanellskjorta var favoritplagget.
Jag i femman. Brevid mig står min bror, söt va? (han hade minnsan fått luggen klippt...)

Så här såg jag ut i sexan och matchade fortfarande flanellskjorta med gardinlugg. Anledningen till att jag ser lite sömnig ut är för att jag hade sminkat mig för typ första gången. Kornblå kajal innanför fransraden liksom och ingenting annat. Snöggt...

Fortsättning följer...
(Högstadiet står på tur. Det vill ni väl ändå inte missa höhö)


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Haha jag minns också flanellskjortornas tid. Mysiga för övrigt. Kanske ett mode som bör komma tillbaka nu i vintertid!

2011-11-29 @ 12:41:15
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0