21 Oktober

Oj oj oj sicket dåligt bloggeri det har varit från min sida de senaste dagarna. Får väl skylla på att jag fått rycka in på nätterna och då blir det mest bara sova och jobba. Men nu jävlar tar jag helg! Jag och Håkan är så sjukt kreativa att vi ska åka till gbg och shoppa i morgon. That's it! Varken klättervägg, övernattning eller äventyrsbad. Håkans högsta önskan vara att fika och äta på Mc Donalds (som vilken tioåring som helst höhö).
Nädå det ska bli mysigt att strosa runt lite i affärer. Var så sjukt längesedan vi var i Götet så det är banne mig på tiden.
Får se hur det blir med uppdateringen i morgon. Antagligen blir det dött här men desto mer på söndag i sådana fall. Vill önska er alla en fin helg!

Hej hej här sitter en oduschad surpuppa(?) med alldelse för lång lugg bli inte för rädda nu bara!
 

Kommentarer
Postat av: Majsan_mollan

Välkommen till mitt vackra Göteborg! Hoppas staden visar upp sig på sin absolut bästa sida :) !!

2011-10-21 @ 23:55:17
URL: http://prinssesanpaarten.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Äsch lev i stället! (kommer från rätt röv..)

2011-10-22 @ 08:13:04
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0