29 Oktober

God morgon!
(Ja det är morgon för mig eftersom jag precis kravlat mig upp. Ska jobba i natt så ni kan hosta upp makaronerna eller vad det nu är för lunchmat ni har satt i halsen höhö)
Oj vilken lång parantes. Nytt personligt rekord?
Nog svamlat! Har varit riktigt dålig på att blogga det senaste men som ni vet så jobbar jag mycket så det kan bli lite så där med uppdateringen och att hinna med att vara på kommentarer. Ska ta mig tid till lite datornörderi i dag men först ska fina Sandra komma hit så ka jag få sätta tänderna (eh?) i henne. Ska både fixa hennes hår och mejk. Skoj!

Senaste bilden tagen på oss var när jag var mörkhårig! Bra jävla längesedan alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0