En riktig liten pingla

Hej igen!
Vet inte vad som hände med det tidigare inlägget för det dök ju upp flera timmar efterråt. Jaja blogg.se kanske är lika sega som jag i dag helt enkelt.
Jut nu gör jag inte många knop. Har duschat och därmed bättrat på min gröna hårfärg...suck. Godissugen som en liten gris är jag också. En helt vanlig kväll med andra ord. Det var i alla fall kul att ha Sandra här en stund så man fick snacka lite skit och ha någonting att pilla med höhö.

Så här fin blev hon!


Inte dåligt partysugen man blev själv då men jag får allt vänta två veckor.

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Såg rubriken och tänkte "Åhhhh nu har hon skrivet en kärleksförklaring till mig i sin blogg"

Sen vaknade jag...

2011-10-29 @ 22:20:25
URL: http://fnulan.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Snygg hon är i håret :)

2011-10-30 @ 21:23:34
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0