Här blir det ju ingenting gjort

Sedan jag kom hem från jobbet hade jag stora planer på att städa, greja, fixa med foton, pyssla, lösa livets stora frågor men vad har jag egentligen gjort? Ingenting! Bara slöat framför datorn (fast de hamnar iofs under kategorin greja antar jag?).
Vide har sovit två timmar och det sa bara slurp så var tiden borta och jag sitter och känner mig som världens slapphög. Till mitt försvar måste jag ju säga att det har varit dödens tråkigt väder ute hela dagen och då förvandlas man ju per automatik till en slapphög. Eller hur? Alla ursäkter är bra utom de dåliga...
Nu är jag förbenat hungrig också men efter en hamburgare är jag nog fit for fight igen får vi tro men först en sockerkick i form av en myffo moffis som råkade hamna i våran senaste godispåse.

Ruggigt god ska den tydligen vara också så inte dåligt höga förväntingar jag har nu då...

Att mobilblogga gick ju hyffsat smärtfritt också även om det var tjoho det skulle stå och inte tjugo. Dumma telefoner som inte använder samma vokabulär som jag...

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Ska vi inte uppfinna varsin robot som gör allt och en telefon gjord för oss bloggare? Lätt väl???

2011-10-06 @ 18:16:23
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0