I dag har jag varit duktig

Ja jag har faktiskt gjort lite nytta i dag tro det eller ej. Tvättat, plockat och till och med dammsugit trots att det är det tråkigaste jag vet. Mellan mina husmorssyssolor har jag även hunnit förfasas över "sol, sprit och knäppa föräldrar" eller vad programmet nu heter, lipat några liter till "Drömmen om ett barn", busat med Vide och nu sitter jag och slappar lite innan jobbet framför "Arga snickaren" och konstaterar att mitt hus är ganska prydligt om man jämför med andras...
Vad mycket tevetittande det blir när man lägger ihop allt. Shit bah...
Men skitsamma, föddes man med en röv så har man väl rätt att nöta på den eller?

Så här kan det se ut när man sliter hårt på arslet. Snygga sockar va?

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahaha klockrent, tur jag mä föddes med en röv :)

2011-10-07 @ 19:23:56
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Haha den kommentaren borde jag säga. Haha jag har en rätt stor röv att nöta på haha

2011-10-07 @ 22:53:52
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0