Jobb, kladdkaka och Kaboom

Hej hopp!
Ändrade planer den här dagen och i morgon. Jobbar både i natt och i morgon natt. Gött! Då slapp jag ha magsår över att jag inte fick ihop timmarna den här veckan i alla fall då.
Lekdejten med Eve gick bra hon hade med sig aset god kladdkaka. Om jag någonsin har påstått att jag bakar godast kladdkaka i kommunen så får jag nog ta tillbaka det tyvär. Sen såg vi på någon weird film som mest var som en enda origie. Väldigt intressant...eh. Kaboom heter den om någon är intresserad höhö.
Hepp nu hinner jag inte sitta här och klämma mer för jag får väl försöka få lite sömn så jag pallar med natten.
Hörs senare!

Två buskillar.

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Glömt mig min sköna? Har jag varit bort för länge??? Förlåt ska aldrig mer hända!



LOVE

2011-10-17 @ 22:30:04
URL: http://fnulan.se
Postat av: fifi

Åh, kladdkaka, gud vad sugen jag blev!

2011-10-18 @ 18:29:28
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0