Kanondag

Hej hej!
Vilken fin dag vi har haft i dag! Sommarvarmt och soligt. Har tagit massor med bilder som kommer dyka upp här framöver. Vi åkte som sagt till Stadsträdgårdens lekplat och härjade en bra stund och efter det rullade vi fram på stan och käkade på madonna. Jag tog en kebabtallrik som satt väldigt fint i min lilla kista. Vid tretiden var vi hemma igen och då var det bums i säng för både mig och Vide och jag vaknade väl till vid sextiden av att Vide höll på ock riva ner ett element (lät det som) och skrek MAAAAMMAAAAAA haha. Håkan bara "Schhhhhh! mamma sooooover" Ehurm nä det gör hon inte höhö.
Nu ska jag bara slappa i soffan här innan jag drar till jobbet för första natten av två. Hörs i morgon!

Mina fina killar i dag.


Kommentarer
Postat av: Majsan & Mollan

hahha... gott med en tupplur mitt på dagen. ;) Skickar in och önskar dig o familjen en riktigt bra start på veckan som kommer.

2011-10-02 @ 21:57:16
URL: http://prinssesanpaarten.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Vad långt hår han fått sötnosen!!! Lik mamma =) Hoppas du får en lugn natt!



Love

2011-10-02 @ 23:19:58
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0