Magsår på magsårens magsår

Nä kanske inte riktigt men uj vilken stressmage man får utav att vara någon stans där man aldrig varit, inte vet vad någon heter, vart något finns eller vad man ska göra över huvud taget. Sen när någon säger att man ser ut som Sanna Nielsen vill man ju bara krypa in i dockvrån och dö typ. Men på det hela taget har jag väl både förnuft och lemmar kvar. Kul att testa något annat i alla fall.
Nu ska jag filura lite på vad fan vi ska äta i kväll. Alltid lika svårt det där, speciellt nu när det börjar bli tomt lite överallt. Fast grejen är ju att det inte är tomt utan att man kan göra hur mycket som helst bara man tänker utanför (frys)boxen och använder båda njurhalvorna.

Jag är ju mest sugen på en fet jävla macka med ögon på...(ja jag har lite bildbrist i brist på annat)


Kommentarer
Postat av: Lotten

Ja jag håller med dig att det är lite småjobbigt att ständigt vara "ny på jobbet". Känns som jag vickat på varenda ställe i stan nu..

Om det nu va jobb du prata om? Hahaha!

2011-10-25 @ 19:40:36
URL: http://jolozi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0