Min gårdag i bilder

Det var längesedan jag lade upp ett sådant här inlägg nu men i går var jag framme med både kameran och mobilen i tid och otid så här får ni en redogörelse (in i minsta detalj) över hur min tisdag såg ut höhö.

Den började givetvis med frukost!

Efter lite slapp framför dator och teve lekte jag lite med Videbus.

Han ville hjälpa mig med tvätten...

...och han vet precis vart den ska ligga <3

Fast Vide tröttnade ganska fort på att vika tvätt och körde över mig med sin traktor i stället.

Under hela förmiddagen hade Vide vartit på ett väldigt lynnigt humör. Glad ena sekunden och skitförbannad den andra. Det blev en lite tidigare lunch bestående av blodpudding som jag trodde skulle bota problemen...jag hade fel!

Trots sura miner och gnäll fick jag i Vide wild lite mat till slut och bums i säng där han slocknade efter en minut.  Jag kunde sätta mig ner och trösta mig med en smarrig macka med brie som älskling köpt till mig(brien alltså mackjäveln har jag brett själv höhö).

Testade även den nya thésorten som slank ner i kundvagnen sist vi handlade. Paketet ser ut som en förvuxen gamal variant av ob-fleur och själva thét smakar som att man har tuggat in ett tuggummi i hö och idisslat det ett par timmar ungefär. Don´t try this at home folks!

Bakade gjorde jag ju också men det har ni ju redan sett. Fram emot kvällen tog jag mig i kragen och gick och simmade(!) Min bleka oktoberkropp i en bikini vill ingen se så ni får i stället en bild på mina förskräckta ben på ett golv som ser ut som myrornas krig.

Det var den dagen i bilder det!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Gisela mamma till Ebba och Florist

ååh mysigt! haha söt han är och fan va snygg soffa!!

2011-10-12 @ 13:55:31
URL: http://giselasvarld.devote.se
Postat av: Sabina

hej, vill bara hälsa att jag tycker att du skriver väldigt bra och roligt! brukar kolla in då och då.. Gött med en blogg som känns äkta och är härligt självironisk!

2011-10-12 @ 17:19:58
Postat av: Diana

Men det finns massa andra goda Theér av det märket, don´t give up! :D

2011-10-12 @ 17:25:58
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0