Rumpskak, röj och paj

Hej hopp!
Nu sitter jag och slappar lite i soffan. Har varit full rulle sedan vi vaknde. Babykalas först som sagt. Jättemysigt trots att vi inte var så många där. Vi sjöng och skakade rumpa/maraccas. Mycket skoj! God fika i from av kladdkka blev det med och lite bus och lek innan vi pallrade oss hem. Väl hemma har Vide och Håkan varit ute och tvättat färdigt fönstrena (bättre sent än aldrig liksom) medans jag har kunnat röja runt lite här inne i min ensamhet. Väldigt skönt att slippa ha man och barn i hasorna för en liten stund höhö. Nu har vi slängt Vide i säng och nu väntar jag met på att Sandra ska trilla in och förgylla min dag. En paj står och göttar sig i ugenen som vi ska hugga in på senare.

Avundsjuka mucho? Un petit poco loco? Noto?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0