Soffmys

Oj oj jag är mäkta stolt över mig själv nu eftersom jag till slut orkade pallra mig i väg och simma. Jo det är sant! riktigt gött var det men bastun är ändå bäst. Satt nästan och somnade till men då kom det in en annan dam och då fick jag surpla upp min dreggellina och försöka bete mig som folk höhö.
Nu ska resten av kvällen spenderas i soffan. Vi hade tänkt se tredje transformersfilmen men eftersom jag har glömt precis allt i de förra filmerna så börjar vi om från början. Så nu ska jag sitta och dreggla över Shia Labeouf (och Megan Fox är inte helt fel hon heller om jag ska vara ärlig) och äta kladdmuffins. Tyvär blir det ingen vispad grädde på toppen för den grädden vi har hade samma konsistens som gräddfil...mmmm.
Ha en fin kväll!

Det här får bli grädden på moset i stället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0