Svar på frågorna del 1

1. Kan du stoppa din lilltå i ditt öra?
Nä men jag kan stoppa den i ditt öra höhö. Alltså jag är sjukt ovig! Ett kylskåp framstår som löst, ledigt och böjbart om man jämför med mig.
2. Om du hade en kamel, vad skulle du döpa den till?
Kamel-To(v)e
3. Varför började du blogga?
Det var syrran som började med det där och som vanligt skulle jag härma efter. Fastnade direkt och lär aldrig kunna sluta.
4. Om du lägger armarna helt spontant i kors. Vilken arm hamnar då överst?
Höger!
5. "lider" du av nån/några tvångstankar? isåfall vad?
Alla kläder inne i garderoben måste hänga med framsidan åt vänster och alla galjar måste hänga med kroken inåt garderoben, Hänger kökshanddukarna ojämnt så går jag och rättar till, ser jag en duk med någonting på och det inte är centrerat får jag ryck och rättar till, på den tiden när vi inte hade torktumlade utan hängde all tvätt så var tvätten tvungen att hänga i en viss ordning.(Nästan så man kan tro att jag är någon jävla pedant men det tror ni väl änå inte om mig) Jag är för övrigt mycket för att göra saker i "rätt" ordning. Blir det fel går jorden under vet ni väl.
6. Om du fick ändra något på dig själv vad skulle det vara?
Absolut ingenting utseendemässigt. Tack och lov har man vuxit upp och accepterar sig själv som man är skapt liksom men jag skulle vilja vara bättre på att få tummen ur. Många tummar som sitter och klämmer och jag fattar inte varför. För övrigt är jag ju helt perfekt förstår ni väl....hurm
7. Vad gör du när ingen ser?
Petar näsan...fast det gör jag när folk ser också när jag tänker efter höhö.
8. Den bästa låten som finns?
Hatar sådana här frågor egentligen för det finns ju inte bara EN. Har att göra med humör och tillfälle men den låten jag alltid kommer älska är den här eftersom jag översköljs av fina minnen när jag lyssnar på den.
9. Vad väljer du? Att du har förmågan att kunna flyga, men bara när du bajsar, ELLER att du kan andas under vatten, men endast om någon har bajsat i det?
Flyga samtidigt som jag skiter såklart. Fåglar gör det ju hela tiden så varför skulle inte jag kunna? Jag kan bajsa jag är inte rädd...

Nu har ju jag dessvärre ingen bild på mig själv där jag bajsar men nästan. På kräftskivan i Järpås fick ju jag bland annat tävla i att trycka fast så många ahlgrens bilar som möjligt i fejset på en minut. Jag stod av någon underlig anledning ihopkrupen och med böjda knän som att jag hade skitit på mig. Antagligen tänkte jag att jag skulle komman närmare bordsskivan där godisarna låg (yeh right). En vinnande teknik var det hur som helst eftersom jag slog de andra brudarna höhö.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Första frågan var ju bäst hahaha

2011-10-17 @ 13:31:53
URL: http://saratilling.se
Postat av: storasyrran

Hhahah du är ju skön..

2011-10-17 @ 15:02:20
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha :D You är bäst ibland :) ÅÅÅÅ Men jag har en till fråga!! Hoppas det inte är för sent!!

1. Vad jobbar Håkan med egentligen? Förklara ingående thänks :)

Pöss!!

2011-10-17 @ 17:08:38
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0