13 September

Tjofaderittan!
Jag tog lite sovmorgon i dag. Hade tänkt gå upp tidigare men då hörde jag att Håka bröjade ta tag i mitt diskberg från i går så då låg jag och maskade lite i sängen höhö. Brownisarna blev väldigt goda måste jag säga. Dom lär ju vara ännu godare i dag eftersom allting blir godare efter att ha fått stå och götta te sig i kylen.
I dag är det ett jävla skitväder utanför så jag lär ju inte sticka ut röven i onödan om man säger så...
Vad hittar ni andra på i dag?

Till och med skitväder ser bra ut i instagram!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Haha du gjorde helt rätt i att liga kvar och götta dig lite medan han tar disken ;)

2011-09-13 @ 12:43:35
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0