18 September

Godmorgon!
Vi sov väldigt länge i dag hela familjen men det är ju sånt man ska pyssla med på söndagar eller hur?
Nu har vi precis fått ner lite frukost i våra magar och personligen kommer jag inte lyfta många fingrar eller göra många knop för snart ska jag pallra mig till jobbet.
Hade en fantastisk kväll i går med kramp i magen efter allt skrattande. Bästa presenten fick jag också i form av en tantchokladkaka (frukt & mandel) och ett minneskort proppat med festbilder från Dianas kamera (därav alla skrattkramper) ni kan vänta er en form av bildexplosion här framöver höhö. Apropå bilder så tog jag faktiskt några ynka få i går men de slänger jag upp lite senare.

Så här såg jag ut i instagram i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0