28 September

God morgon.
Natten har faktiskt gått ganska bra. Var väl så slut när jag lade mig att jag föll i någon slags koma höhö. Har ringt våc nu på morgonen och de trodde inte att det var lunginflammation (hallå eller här kommer jag och serverar er med en diagnos på silverfat också har ni mage att sätta er på tvären..) Har fått tid i eftermiddag så det ska bli mycket spännande att se vad som är fel på mig...

Vide vaknade för övrigt alldeles för tidigt (för min smak) i dag. 07.30 vaknade han med ett illvrål och det betyder bara en sak...bajsbomb!

Kommentarer
Postat av: Diana

Usch och blää för att vara sjuk! Men hoppas verkligen inte det är lunginflammation! Hoppas det är den där sjukdomen som botas bäst med film, godis, popcorn, brownisar, glass osv. :D Kryapådigpussar

2011-09-28 @ 12:42:47
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0