29 September

Godmorgon!
I dag är det som så att jag jobbar så därför tidsinställer jag några inlägg tills jag är på hemmaplan igen (då ska ni även få en utförlig redogörelse för hur jag reagerat på hostmedicinen, näpp jag kan inte sluta tjöta om den).
Måste ju bara ägna några rader åt att kasta lite skit på idol också. Varför måste det vara tio killar och tio tjejer som går vidare till kvalet och inte bara tjugo personer som kan sjunga? Killarna suger ju bävermutta rent ut sagt. /mvh tanten i soffan som orkar bry sig.

Gött att äta till hade vi i alla fall. Frosseri frossera...

Kommentarer
Postat av: Diana

EXAKT min tanke! Killarna suger rövpung!! Dom fick ta bort jätteduktiga tjejer liksom. kvotering när den is som sämst.

2011-09-29 @ 10:40:38
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0