30 September

Hej och godmorgon (tidsinställt inlägg)
Hoppas jag vaknar på rätt sida i dag så vi slipper fler gnällinlägg här. Vill i alla fall passa på att tacka alla er som kommer in här varje dag och kikar och lämnar kommentarer (även ni som inte skriver såklart!) ni är för jädra goa alltså!
Jag jobbar även i dag så vi hörs på "riktigt" i eftermiddag men tills dess så tidsinställer jag lite bröte givetvis.

I går klippte jag Vide och här är resultatet (fast han är nybadad på den här bilden)

Goaste lilla pyjamaskillen som har lärt sig härma fler djur. Påmin mig om att jag måste filma spektaklet för jag dog så härligt låter det.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tjena! Jag har följt dig blogg ganska länge nu... Snart två år, tror jag. Tycker att du skriver så jäkla härligt, enkelt och roligt om din vardag :) Är kurskamrat (och kompis såklart!!) med August, det var så jag hittade hit!!



Tack för en go blogg (och det supergoda receptet på brownies)/Ulle

2011-09-30 @ 10:59:29
Postat av: cammie

man är ju inte tipptopp alltid, så klart man måste få gnälla av sig :) haha

2011-09-30 @ 23:42:28
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0