Fredagsmy...

Näe just det ja det är inte fredag men känns nästan som så.
Storhandlingen är nu överstökad och som vanligt gjorde jag misstaget att åka i väg på fastande mage. Jag ville med andra ord ha precis allt i hela affären. Det är en svår balansgång det där för man kan ju inte åka proppmätt heller för då är man ju inte sugen på någonting och då kommer man ju bara hem med toapapper, blöjor och maskindisktabletter eller något annat trökigt men nödvändigt.

Råkar man vara hungrig när man går in i en mataffär kan man komma hem med sånt här...

Ägnade för övrigt nästan hela bilresan hem med att få på locket men misslyckades. Vad är det med mig och lock egentligen? På något magiskt vis fick jag i alla fall dit det när jag skulle ta bilden haha.

Kommentarer
Postat av: Becca

Kan det vara godis i den burken måntro? Jag är inte bra med lock heller sla du veta, men ännu sämre med mjölkpaket i kartong! Hur jag än försöker så förstör jag hela skiten..



sv: Det tycker jag verkligen. Min har blivit lite värre.. fan.. Ska ta en Noskapin nu och hålla tummar och tår för att det är bättre imorgon! Hoppas din hosta är bättre!

Kram på dig!

2011-09-28 @ 22:22:25
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Men usch... blir så ledsen, ska jag aldrig kunna äta sånt utan att svälla 50 kg.???? Sugen så att jag dör!!!!!

2011-09-28 @ 22:27:54
URL: http://fnulan.se
Postat av: Tea

Den där burken är bara så söt!

2011-09-28 @ 22:43:58
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Sandra

En gullig burk men det där jävla locket är ju omöjligt att få på.

Tog en sådan burk en gång (enda gången) för väldigt länge sedan och la i mitt kg med godis i och trodde jag hade fått på locket men när jag skulle ta den från bandet bland allt annat bra-ha så lossnar locket och halv burken åkte ur.

Tror du jag bli arg, o ja, fredag eftermiddag och fredagsmyset var bortblåst.

Jag "svor" lite på kassörskan, var ju dock inte hennes fel men lite ändå men tror du jag fick plocka till mig nytt, NOPP !!

Så nu köper jag i gamla hederliga påsar =)

2011-09-29 @ 10:38:33
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0