Öppna förskolan, spöregn och uppfuckade datorer

Hej igen!
Här sitter jag och väntar på att mina ägg ska bli färdigkokta. Hungrig som jag vet inte vad.
Vi har tillbringat förmiddagen på öppna förskolan och eftersom regnet har stått som spön i backen så latkorvade vi oss lite och tog bilen. Efter öppnis drog vi vidare till Eve där Håkan skulle ta sig an deras havererade dator. Fast problemet gick inte att lösa (och stackars kråkan slet sitt ickeexisterande hår). Håkan är nämligen sån att om han väl har börjat greja med någonting så slutar han inte förren han har fixat det men eftersom både jag och Vide blev gnälliga av hunger så fick han slita sig till slut höhö.
Nu ska vi mätta våra magar och efter det är det både Vide och hans knäppa lilla morsa som går och sover middag. Jag ska nämligen jobba i natt.
Hepp!

Två söta buskillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0