Snart så

Ja snart så drar jag mig i väg till våc. Jag ska inte sucka och stöna mer för ni vet ju vid det här laget hur jävla kul jag tycker det ska bli...
Förmiddagen har varit bra i alla fall. Vi pallrade oss allt i väg till öppna förskolan för det är ju så jädra trökigt att sitta hemma och glo. Vide tycker det är så roligt där!
Kaffe, fika och snack med fina brudar fick mig på bra humör igen.
Väl hemma igen lunchade jag och Vide köttsoppa och knäckemacka. Lite svårt att äta den själv var det allt så nu fick ju den där avsnästa livetsordaren(eller vad de nu kallar sig) rätt till slut att syndafloden skulle komma hit höhö.
Hepp nu måste jag pysa! Ha det fint så hörs vi lite senare.

Vides nya favoritleksaker är mina gamla medaljer. Han hänger på sig allihopa och springer runt haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

Visst är det! :)

2011-09-28 @ 14:39:21
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0