Vinterskor

Vi har varit på jakt efter vinterskor till Vide och när jag var i Skövde senast så passade jag på att slänga mig in på skopunkten. Hittade de här som verkade bra men vad vet jag? Det är ju först efter en säsong man vet om de var något att ha eller inte. Någon som har någon erfarenhet av skopunktens vinterskor och som kan upplysa lilla mig?

Om Vide fick välja helt själv skulle han nog gärna ränna runt i sin pappas gamla träskor mest hela tiden (eller sina gummistövlar som han också älskar)

 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Thea har haft skor därifrån under två vintrar och de har funkat kanon! Säkert olika modeller men ändå. Dyrast är inte alltid bäst. Senast i Vi föräldrar så var ett par av skopunktens bland de bästa i deras test!



Och skulle de vara kass så är det inte hela världen att köpa ett par andra. Man har ju inte lagt ut en förmögenhet liksom!

2011-09-30 @ 19:22:44
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: REGNSJUK.

Jag tycker överlag att vinterkläder till en 1-åring är supersvårt! De kan ju inte tala om ifall de fryser eller är varma (nåja, min Vide kan inte det än i alla fall) och hur ska man veta vad som är bra/dåligt? Usch, det är en djungel.

2011-09-30 @ 19:54:09
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Malin Andersen

Vi köper oxå alltid skor från skopunkten och dom funkar super! Enda dåliga är kardborren, men det är den oxå på skor för 300 kr från dinsko så det är nog kardborre överlag som är kasst ^_^ Men ändå bra..

Ha en superkväll

2011-09-30 @ 21:41:37
URL: http://www.princessbdsm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0