13 April

God morgon på er!
Här har vi haft en någorlunda morgon trots en utebliven sovmorgon (även om många skulle kalla det att vakna 08.15 för sovmorgon). Tur att jag gick och la mig tidigt i går. Varför är det alltid så att när man ska jobba morgonen efter så blir man aldrig trött och kan sitta uppe hur länge som helst på kvällen och man får riktigt tvinga sig i säng och när man däremot vet att man är ledig så sitter man med ögonen i kors klockan åtta. Helt sjukt.
För övrigt måste jag ha tagit i något fruktansvärt i bassängen i går för jag gick och lade mig med träningsvärk och det sitter fortfarande kvar.
Träningsvärken är en av anledningarna till att det bara har blivit en någorlunda morgon här. Den andra anledingen är att den unge herrn i huset är på sitt allra soligaste humör...eller inte.

Fast nu har han lugnat ner sig igen. Han kom änna av sig när jag drog fram kameran och började jaga honom höhö.

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha bäste avledningsmanövern :D Den ska jag göra nästa gång någon är arg på mig :)

2012-04-13 @ 10:24:58
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Majsan_mollan

Godmorgon på er!!!

Ha en riktigt härlig helg, den verkar ju ha startat med buller & bång. ;)



2012-04-13 @ 10:37:12
URL: http://prinssesanpaarten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt med träningsvärk =)

Det har jag en tendens till i röven efter utfallen igår och lite i armarna, love it !!



En söt sur ung herre har du i alla fall ;)



Kram & trevlig helg

2012-04-13 @ 12:41:31
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0