16 April

Hej på er!
Nu har jag jobbat en sväng och sitter här hemma och klämmer i mig min matlåda som jag tydligen glömde bort att jag visste att den fanns. Skönt att jobba en kort dag och jag hade sett fram emot att vara ute i solen och greja i trädgården men just nu hopar sig massa svarta moln på himlen så jag hoppas det inte börjar vräka ner när jag är halvvägs från förskolan. Vide sover ju middag där nu så det är därför jag inte hämtar honom fören halv tre.
Jag ska slänga upp lite bilder från tjejkvällen lite senare (seg är ju bara förnamnet). Så länge får ni en bild på undertecknad.

Tjip!

Kommentarer
Postat av: Diana

Snygging!! :D Tack som fasen för i lördags, hade skitkul. Det får vi göra om snart tycker jag :D puss!

2012-04-16 @ 15:19:52
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0