29 April

Hej på er!
Nu är ännu en helg förbi och den går, tro det eller ej, ännu fortare när man jobbar. Fast än är jag inte färdig utan jag jobbar även i morgon kväll innan jag är lite ledig.
I dag har det varit full rulle kan man säga. Först jobb till fyra och sedan direkt hem för att röja i trädgården tillsammans med min kära mor som är nere på besök just nu. Det där med trädgårdsarbete är ju inte riktigt min grej så jag passade på att gå och luftbajsa lite där på slutet höhö. Grillat korv har vi också passat på att göra i det göttiga vädret. Nu sitter jag i soffan och smuttar på ett glas vin för det är jag ta mej fan värd!

En stor hög med visset böööös blev det.


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Det där vinet är du helt klart värd! Låter som en sån där dag som man är så nöjd med när man går och lägger sig..



SV: Tack för din fina kommentar! Känns magiskt att det till slut blev. Nu går vi här och börjar nääästan bli lite otåliga. Trodde ju typ dom skulle vara här nu. :)



Kram

2012-04-29 @ 22:31:58
URL: http://langtaneftertvillingarna.com
Postat av: Fnulan

Finaste ni!!

2012-04-30 @ 00:37:26
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0