4 April

God morgon på er!
Här har vi tagit sovmorgon hela familjen och har precis ätit frukost. Lite sent kanske men så kan det bli ibland. Vi är lediga i dag och har tänkt åka in till stan och köpa en sandlåda till lilleman (även fast han hade med sig halva dagis sandlåda i luvan i går så sand behöver vi inte köpa höhö)
Jag kommer blogga från mobilen och lite senare i dag kommer det dyka upp ett klockrent Håkan-inlägg här som ni Håkan lovers får hålla utkik efter..
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fixa till mig lite. Hörs lite senare!

Den obligatoriska frukostbilden


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Vilken god frukost :)

2012-04-04 @ 12:07:23
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0