7 April

Morrn morrn!
Hur har ni det i dag? Påskäggskoma någon? Det går ju inte för sig det är ju först i dag den ska infalla liksom. Fan jag har ätit ihjäl mig på både påskgodis och ägg innan det ens är påskafton. Dålig tajming. I dag jobbar jag i alla fall en delad tur så vi får se hur det går med bloggningen (är det ens någon som läser under påsken?) Har ungefär hundra läsare färre per dag nu under storhelgen. Hellooooo släpp påskägget för en sekund och kika in här vettja höhö. Inte många som bloggar heller. I går kväll var jag så desperat efter uppdatering att jag till och med gick in på Hanna Widersteds blogg. Shame on me...
Ja jag och Håkan trotsade i alal fall påsken i går och frångick icke våra fredagsrutiner. Det var brunsås och rödvin på menyn som vanligt och för er som undrar hur det ser ut i köket när jag lagar till toppklassig cuisine så har ni här en bild på spektaklet...

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Härligt!

2012-04-07 @ 13:04:53
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0