8 April

Hej hopp!
Nu har jag landat i soffan efter att ha firat Håkans bror som fyller trettio. Jag har svullat smörgåstårta, kakor och tårta och varit ungefär lika trevlig och social som en bit gråsten. Att jag känner mig lite lätt överkörd och mosig i skallen i dag är en underdrift. Det känns att man inte har sovit som man ska om man säger så. Jag ska därför dyka i huvudet med sängen före tänkte jag i mitt huvud (förstår ni nu hur trött jag är?). I morgon har jag en liten bloggpaus men jag återkommer på tisdag igen.
Smell you later!

Håkan försöker smygfota mig men det gick ju inte eftersom jag har poseringstourettes och kan lukta mig till en kamera på flera mils avstånd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0