Crazy kotte

Jag och Håkan gick igenom kvittot från Ullared i går för att räkna ut hur mycket vi skulle föra över från våra egna konton till det gemensama för saker vi köpt till oss själva liksom. Då stod det crazy kotte på en rad och vi kunde fasen inte komma på vad det var. Vi köpte la inget cräjzy tänkte vi (förutom trädgårdsvantar till mig då...)
Men så kom Håkan på vad det var och det var ju en skojig "boll" som vi köpte till Vide som han skulle få för att vi varit borta hela dagen för att den skulle han säkert tycka var jätterolig. Men det visade sig i stället att han är livrädd för den och den får liksom inte ens ligga på golvet utan måste ligga på bordet för att han ska vara nöjd haha.
Kanske borde byta namn till Scary Kotte?


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahaha :D jag brukar köpa Herr Strumpa, Herr Slips och andra herrar när jag är på ullared. Det är nästan lika roligt att läsa igenom kvittot efteråt (om man ignorerar siffrorna) som att shoppa :D

2012-04-27 @ 13:56:45
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

En sådan hade Connor tidigare :-) Jag vann en på Arvikamârten. Akta er för att lägga den vid en tapet bara. Det blev fettfläck för oss :-S



Svar: Japp, det stämmer. San Fransisco :-) När jag letade på nätet efter bilder på bilen så hittade jag en liten grej om säsongsavslutningen som är en tribute till Bullitt så det ser jag fram emot :-)

2012-04-27 @ 14:19:35
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0