Färdigkalasade

Ja då har vi landat i soffan jag och Vide efter ett röjigt barnkalas. Jag har glass och rulltårteklet både högt och lågt men gött vare!
Fullt med barn och mammor som sprang om varandra haha blir ju så när de små har myror i brallan. Massa gottigt fika har vi klämt i oss men när Vide fick syn på fruktskålen så var det ju givetvis ett äpple som fick hela hans uppmärksamhet. Men Vide! Ät maränger! Det är dyr...jag menar gott höhö.
Har tagit massa fina bilder men de slänger jag upp senare eller i morgon. Är det någon av de inblandade som inte vill att du eller ditt barn ska synas på bild så hojta till.
Nu ska jag fortsätta frossandet genom att övertala Håkan om att varsin pizza blir bra kvällsmat. Tror inte det blir så svårt...

Så här såg jag ut innan jag drog i väg på kalajs (jag var gladare än jag såg ut jag lovar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0