Knäpp lukt och Alcatraz

Hej hopp!
Jag var såååååååå (en millimeter mellan tummen och pekfingret) nära på att skita i att simma förut men Håkans tjat och det faktum att jag hade skrivit här att jag faktiskt skulle i väg fick mig att till slut lyfta på arslet. Så värt det som vanligt. Sista halvtimmen var jag helt själv i bassängen och kunde ta ut bentagen bäst jag ville höhö Sedan satt jag en bra stund i bastun med inpackning i håret och göttade mig men någonting som inte var gött däremot var min nya duschkräm. Köpte den mest för att flaskan var liten och behändig men den visade sig även vara parfymfri och det slutade med att jag luktade som en blandning av micrad plasttallrik och klor. Mums!

Don't try this at home folks
  
Nu ska jag klämma ett avsnitt Alcatraz (eller Alcazar som jag sade i ett förvirrat ögonblick *crying at the discotheque*)
Hoppas ni får en fin kväll så hörs vi i morrn!

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha synd att den inte var god då för en val-tvål är ju det man vill ha här i livet :)

2012-04-19 @ 22:16:28
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: kela

har stått och hållt i den där i affären, men som tur luktat på den innan den skulle ha åkt i vagnen...den fick åka tillbaka i hyllan istället. Luktar ju pyton!

2012-04-19 @ 22:17:40
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: Tess

Haha... Alcazar :-D Ser också på Alcatraz, fast på måndagar då det går på TV4. Riktigt bra hittills. 3 avsnitt.

2012-04-19 @ 23:13:52
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0