Slut i huvudet

Det är jag nu känner jag. Varför fastnar man alltid framför datorn? Nu ska jag försöka att pallra mig i säng för i morgon blir det långdag på jobbet. Tänkte bara avsluta med något skojigt inlägg här innan jag sa tack och hej för i dag fast i kväll går det inte att trolla fram något ur röven...
Tänkte först att jag skulle fylla i en sån där rolig lista som snurrar runt men det orkar jag inte. Dessutom så blir det ju roligare när ni ställer frågorna och jag ger svaren *pekar med hela handen som Magnus Härenstam* (fast han säger ju tvärt om). Kollade bakåt lite i bloggen och för ett år sedan ungefär så hade jag frågestund och nu sitter jag och fnissar hysteriskt för mig själv åt det här. Det får vi göra om någon dag.
Hepp nu ska jag dyka i säng med huvudet före!

också ett härligt gapskratt på det <3

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahaha fiin bild :D är det när det luktade fis? :D



Å jaaaa frågestund! Ha! :)

2012-04-18 @ 22:55:29
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Majsan_mollan

Vilken härlig bild på dig o vännerna!!!

Ha en riktigt bra vecka.. :))

2012-04-19 @ 10:42:57
URL: http://prinssesanpaarten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har samma problem, fastnar oxå väldigt lätt framför datorn fast man borde lägga sig...



Hoppas du komupp i tid =)

2012-04-19 @ 10:54:11
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: mamma

Vilken jätte fin bild var roligt ser ut att ha!

Kram

2012-04-19 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0