Tänk vad mycket man hinner

Ja oj vad mycket man hinner med när man går upp i ottan. Man hinner till exempel äta två frukostar, se på tre avsnitt av project runway, irritera sig över att det inte finns en enda av bloggarna jag följer som uppdaterar så dags på dygnet en söndag, nicka till i soffan...eh?
Men lite nytta har jag även hunnit göra så som att:
Slå in ett prickigt paket (Vide har nämligen blivit bjuden på sitt allra första barnkalas)

Ska man på kalas så måste man ju ha kalasnaglar

...okej så där jättevärst mycket nytta har jag kanske inte gjort men jämför man med resten av familjen så har jag legat på högvarv. Håkan har legat och sovit till nu och Vide har tillbringat en stor del av förmiddagen inne i den här korgen (och haft jättekul tydligen) <3


Kommentarer
Postat av: Diana

Hehe Vide tänker då på allt, matchar tröja och korg med ditt nagellack :)

2012-04-01 @ 12:44:57
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha sötonge!



Oh vilken läcker färg! Vad är det för nagellack?

2012-04-02 @ 16:03:14
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0