14 Augusti

Hej på er! Sorry för sen updatering men bloggen har krånglat som fasen. Är det fler än jag som har problem med det jämt och ständigt? Känner mest för att göra köttfärs av den där jävla kon!
I alla fall. Har ju fortfarande massa bilder från början av semestern att visa så här kommer del fem av skåneresan.
 
Dag tre var en utflyktsdag och vi startade den med att åka till Arild. Hit åkte vi alltid när vi var små och köpte glass i en kiosk fast den kiosken är boningshus nu för tiden. Det är hur som helst väldigt fint i Arild och värt ett besök med eller utan glass.
Titta på båtar är skoj.
Ett hus med vimplar <3 <3 <3
Sötizar.
Efter Arild åkte vi vidare till Mölle.
En som fotar nästan lika mycket som jag höhö.
Här tvingade jag Håkan att ta en "fin" bild på mig och Vide men det gick ju så där med solen i ögonen. Sött.
Fina syrran.
Vi blev änna hungriga så vi satte oss på uteserveringen "systraran på piren".
Grabbarna grus lekte med...grus.
Törstig blir man.
Vi beställde in varsin sillamacka. Mums!
Killarna fick dela på en talrik pommes.
Sedan såg vi oss omkring lite. Det är ju så jädra fiiiiint överallt!
Sedan drog vi vidare upp på Kullaberg men de bilderna kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0