17 Augusti

Hej!
Jag har verkligen hamnat i en form av semesterbubbla nu för jag bara slappar runt och sitter knappt någonting vid datorn. På förmiddagen har vi i alla fall varit på banken och betalat av topplånet på huset. Känns gött. Efter det fikade vi lite hos svärisarna och vidare hem för pannkakslunch. Nu sover Viden middag och Håkan grejar med förrådet. Själv så har jag grejat lite inomhus och under min framfart lyckats trampa på en kladdig kalaspuff ungefär femtioelva gånger (och ändå orkade jag inte böja mig ner och plocka upp den...)
Hepp nu ska jag greja lite till här så hörs vi lite senare.
Pryder inlägget med min mest gillade instagrambild (tagen genom bilrutan på väg från smögen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0