22 Augusti

God morgon på er!
Jag lade mig alldeles för sent i går så trots att jag fick sova länge på morgonen så känner jag mig ändå helt död! Snark. Men skit i det nu för i dag har jag tänkt få lite gjort. Måste lämna in nytt schema för Vide på förskolan för på måndag drar allt igång igen (och jag längtar faktiskt till jobbet! Ja jag vet jag är störd) sedan tänkte jag ta tag i den där dammsugningen som aldrig blev av och i eftermiddag har jag en fikadejt med Fjällan. Trevligt! Men först min törra frukost som kanske slinker ner med varm choklad.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Skönt att få in lite rutiner igen efter lediga veckor :)

Sambon min drog nog vinstlotten när han träffade mig, så uppvaktad som han blev igår ;)

Kram

2012-08-22 @ 12:59:46
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0