30 Augusti

God morgon på er!
Hoppas ingen gått och trott att jag drunknat någon stans ute i Vänern nu bara höhö. Har inte orkat med att blogga helt enkelt.
Dagarna på Lurö var fantastiskt roliga (det var värt att joja en spya mellan knävecken och halsgropen på båtresan dit). Jag har massa bilder att visa så dom får dyka upp senare. I går gjorde jag min första riktiga arbetsdag på fem veckor och det tog inte många minuter att komma in i det igen. Gött!
I dag är jag ledig och funderar på att göra ett röjande här hemma. Det skulle behövas om en säger så...
Vi får höras lite senare!
Ingen frukostbild i dag men en på mig när jag hänger i soffan (frukosten bestod av två svettiga rostmackor med ost och marmelad om det var någon som var nyfiken)


Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

fin!

2012-08-30 @ 12:15:53
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0