8 Augusti

God morgon på er!
Här har ni en som är seg vill jag lova. I går blev det spontan utgång till Tisdax. Eller spontan var den ju egentligen inte eftersom den var planerad sedan länge men jag hade egentligen inte kunnat hänga med eftersom jag inte hade någon skjuts och så helt plötsligt hade jag det så hej hopp liksom.
Mycket trevligt var det att hänga med mina brudar men jag går nog fasen aldrig till tisdax igen om det fortsätter att vara gammeldans där. Musiken ska vi inte ens prata om och gick en fram och önskade låt så fick man till svar att den kan vi inte spela nu för det är inget folk här...(!) Undrar just varför det inte är någon på ditt dansgolv ditt tappade pucko. Kanke för att du spelar skitmusik?
Jaja nu ska jag sluta gnälla för det har jag fått nog av den här morgonen. Vide vaknade på sin allra mest felaktiga sida och det har varit trots och gnat utan dess like men efter ett bad så blev han på bättre humör även om det inte framkommer på bilden hähä.
 
 

Kommentarer
Postat av: August

Var superkul att se dig gumman! Ja, musiken var ingen höjdare precis! Usch!

2012-08-08 @ 11:02:19
URL: http://Enligtaugust.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja kass musik kan dom spela dom där på Harrys.
Men att träffa vännerna är ju alltid skoj =)
Vilken söt groda, shit vad han växer !!
Kram

2012-08-08 @ 12:57:08
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0