Bättre sent än aldrig?

Ja det får bli en sen liten uppdatering eftersom jag ändå sitter uppe och ugglar. Den här dagen har ju blivit ganska bra ändå till slut och till och med solen kom fram. Håkan har slitit med skjulet hela dagen och jag får nog ta lite bilder i morogon så ni får se vad som är på gång. Eftersom Håkan jobbar och står i så överraskade jag honom med att baka hans absoluta favoritkaka *trumvirvel* morotskaka. Eller så värst mycket överraskning blev det ju inte eftersom han kom in när jag skalade morötter och lade dom i en gryta för att koka och frågade vad jag gjorde. Han skulle väl knappast gå på att jag kulle stuva dom. Glad blev han i alla fall och det var ju det som var meningen höhö.
Lite annat pyssel jag har ägnat mig åt i kväll är att måla naglarna. Nu på semestern har jag sparat ut dom lite längre och gjorde en liten variant på fransk manikyr. Hade tänkt ha ett annat lack än ett helt genomskinligt över men det hade givetvis torkat igen. Ganska nöjd trots att det var hundra år sedan jag höll på med sånt (i högstadiet hade jag fransk manikyr på naglarna typ jämt).
Hoppas ni får en fortsatt fin kväll så hörs vi i morgon!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice hörru, men det måste varit pillrigt?! =)
Skulle jag med vilja göra på mig själv men blir det inte som jag tänkt så kan det lika gärna kvitta.

Gullig du är mot sambon och bakar hans favvo ;)

Hoppas ni fått en bra start på veckan !!
Kram

2012-08-20 @ 12:43:57
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0