Kaos

Ja det kan man lugnt säga att det var här förut i dag. Varken jag eller Håkan hittade våra pengar när vi väl skulle åka i väg till stan. Panik. Efter långa och avancerade ramsor av svordommar så kom i alla fall Håkans plånbok till rätta men min korthållare var som bortblåst. Lagom när vi kört ut ur kvänum kom jag på att den möjligtvis kunde ligga i en ogenomsökt byxficka (men det var ju inte direkt läge att vända) så det slutade med att Håkan både fick bära och betala höhö.
Hittade lite grejs på H&M men själva målet med resan var inte shopping utan jag skulle till musikskolan och lämna tillbaka en fiol som jag har haft i min ägo sedan jag slutade där för typ hundra år sedan. Det var liksom dags att lämna tillbaka den...
Nu ska jag natta min lilla kille och sedan blir det slapp i soffan resten av kvällen. Det kommer att se ut ugefär så här:
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Ser ut att vara en skön soffa iaf :-)

2012-08-21 @ 22:34:19
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0