Kvällens höjdpunkt

Hej på er!
I dag har vi inte gjort så jädra mö direkt. Håkan har förvisso målat lite men jag och Vide har mest tagit det piano. Hoppas på bättre väder i morgon så vi kan komma ut och springa av oss lite. Eventuellt ska vi kika in en sväng på förskolan och göra en liten "mini inskolning" eftersom det är över sex veckor sedan han var där sist. Kanske kan vara bra så det inte blir skrik och total panik på Måndag morgon.
Men nu mina kära vänner är det Kristin-tajm som gäller resten av kvällen. Barnet är nattat, karsloken håller sig på sin kant och jag ska vräka mig i soffan framför "skräp-tv" gröpandes ur den här godingen som äntligen går att köpa på salles (lokala ica) igen. Lyckligt.
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha half bacon läste jag :D Jag är ingen van glassätare tydligen, eller så putsade jag inte glasögonen tillräckligt bra sist :)

2012-08-24 @ 10:23:28
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0