Linköpingsresan del två

Dag två bjöd på solsken så vi bestämde oss för att åka in till gamla Linköping (och jag varnar härmed känsliga läsare jag kommer garanterat att nöta ut ordet "mysigt")
 
Vi började med ett besök inne på Cloetta.
och tog det rätta...
Sedan började vi vandra
Mysigt som sagt...
Det gick runt personer i tidstypiska kläder och även det var väldigt mysigt såklart.
Vi blev sugna på fika.
Sedan åkte vi in till centrum och shoppade lite men det fick jag inga bilder på och resten av dagen och kvällen blev även den ganska fotograferingsfri måste jag säga. Men den avslutades i alla fall med sällskapsspel och vattenmelon i svartvitt.

Kommentarer
Postat av: Diana

Mysigt indeed!! :D

2012-08-06 @ 14:35:23
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men vilka MYSIGA bilder! :)
Kram

2012-08-06 @ 18:43:37
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0