Lurö del ett

Här kommer då de första bilderna från Lurö. På båtresan dit blev det ju inga bilder som ni kanske förstår. Första bilden smygknäpptes på Sandra uppifrån loftet i våran stuga.

Efter lite uppackning gick vi i samlad trupp till fikat.

Där fanns det tovade tofflor...

..och en tovad sak som hängde i taket och som skapade mycket diskussioner. Någon trodde det var en mås men det var visst en örn med fårhuvud.

Vi passade på att jobba ute i det fina vädret.

Sedan fick vi disskutera kommunikation samtidigt som vi promenerade en sväng och då fick jag så här fin utsikt.

En annan grupp hamnade här.

Lekte lekar gjorde vi också.

Här pusslar mitt lag ett megastort pussel och här kan ni skåda mina nya tights. Snögga.

När arbetsdagen var slut så hade vi lite fritid före middagen och jag passade på att kolla in den stora stugan. Fin utsikt hade dom.

Några badade.

Själv tog jag en promenad men mer om det och resten av dagen i ett annat inlägg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men va härligt ni har haft det då! OCh du, kan du inte skicka upp lite sån där härlig sol hit upp i norr? :)
Kram

2012-08-31 @ 19:41:28
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0