Skåneresan del fyra

Nu tänke jag förvirra er lite grann genom att slänga in bilder från skåneresan (som jag ju inte är färdig med på långa vägar)
Del tre på dag två kommer här och som ni kanske minns så befinner vi oss i hembygdsparken och har precis lämnat den läskiga pytteskogen.
lite sketet vatten.
Vem behöver ståbräda liksom?
Till slut så fick barnen syn på den enorma lekplatsen så där stannade vi självklart en stund.
Vi passade även på att äta en glass.
också försökte vi låta bli att mate getterna med spaghetti (jag vet inte vad som var mest chockerande för mig, skylten i sig eller att jag tydligen har stavat spaghetti fel i alla år)
Det hade börjat bli kvällning och vi började bli hungriga så vi åkte in mot centrum och jag hittade de stördaste skyltdockorna ever.
Vi satte oss på en mysig uteservering på torget som heter Telegrafen. Något som inte var lika myzigt var att Jonny blev stucken av en geting i örat. Aouch. En kall cola fick svalka.
Håkan blev inte stucken men han stack sitt finger i näsan...
Nämen chaaaa jag hamnade på bild!
Eftersom syrran la ut en så smickrande bild på mig så får väl jag kontra...
mmmmmm mat!
Dagen avslutades med rödvin, chips och tjöt i förtältet men det fick jag inte på bild men jag fick i stället bild på en busunge som inte tänkte somna.
 
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Oj vad du och din syster är lika varandra!! :)

2012-08-07 @ 17:04:48
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: storasyrran

uuuww.. de där skyltdockorna var ju fasen läskiga..

2012-08-07 @ 19:35:15
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0