Slut på sista semesterdagen

Ja jädrar i morgon kör det igång igen och det ska bli så kul!
Fast först blir det kick off med bästa kollegorna på Lurö måndag och tisdag. Jag har packat gummistövlar, ficklampa, sovsäck och godispåse. Senast jag hade den packningen var väl när jag var tio år och skulle på läger med juniorerna. Tjoho det här kommer bli fett som ungdomarna skulle uttryckt det. Här på bloggen kommer det med andra ord bli stiljte fram till tisdag kväll men häng inte läpp för det för jag kommer ju tillbaka. Nu ska jag snart hoppa i säng så jag orkar upp i morgon men först ett avsnitt VD och lite godis (självklart köpte jag en extra påse som jag kunde festa på redan i kväll)
Ha det fint så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tror det fanns för canon för det har du va? Men jag vet inte om den funkar för just din, men det borde den göra. 80 kr på Claes ohlson tror jag det var :D

2012-08-27 @ 19:30:28
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
Postat av: Diana

ÅÅh Lurö!! :D Vilka minnen! Glöm inte dra i spaken höhö :)

2012-08-28 @ 11:47:11
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0