12 December

Ja jag får väl också påpkeka det här med att det i dag är 12-12-12. En del gifte sig tydligen i dag  klockan 12:12 för att vara lite extra speciella (själv stod jag och serverade stuvade morötter och falukorv på jobbet vid den tidpunkten...funkar lika bra det med höhö).
Efter jobbet i dag så var vi i Vara på första bm-besöket efter inskrivningen och jag har gått upp stadiga åtta pannor (och fler lär det ju bli) men det gör mig inte så mycket. Jag får väl passa på att vara tjock medans det är möjligt liskom för annars har jag ju inte så lätt för att lägga på mig.
Allt verkade vara bra med bebisen. Hjärtat pickade fint på 140 slag, magen var precis på kurvan och mitt blodtryck var även det perfekt. Tiptop.
 
Vide (här iförd helrandigt från topp till tå på egen begäran) tyckte det var spännande att höra på bebisens hjärtljud.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0