15 December

God morgon!
Jag vaknade med ett ryck av att det lät av att något brötade utanför på avstånd, typ knackade (eller antagligen skottade) och jag undrade för mig själv vad det är för jävla idiot som ska upp i ottan och härja. Tittar på klockan och den är 08.30...oops.
Låg kvar och drog mig lite och kände att jag var sugen på frukost och gick upp för att börja ordna med det i köket. Båda killarna sov som stockar fortfarande och jag tände ljus, kokade kaffe och puffade till favoritkudden ordentligt i soffan. Precis när jag sätter mig ner med datorn i knät vaknar givetvis Vide haha. Men det är rätt bra gjort av honom att sova till 09.30 ändå tycker jag och nu kan vi ju frukostmysa ihop med ägg, rostmackor och yoghurt framför Alfons. 
Nu är två tredjedelar av familjen vakna och det blir väl att jag får skaka liv i den sista kråkan om en stund.
Hej så länge!
 
Dagens väder:
Dagens frukost:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0