2 December

Glad första advent på er!
Här "firar" vi med en magsjuk kotte. Nån gång ska ju vara den första och eftersom det har härjat ett tag på förskolan så är jag förvånad över att han inte har fått det tidigare. Kräkts hela natten har han gjort och det har ju Håkan fått ta eftersom jag skulle jobba i dag men det är ju inte många timmar sömn någon i familjen har fått. Slutade efter 13 och kom hem och hittade Vide sovandes på soffan (och det gör han fortfarande).
Inte kräkts något mer i dag men har varit lite hängig såklart. Nu får ni gärna hålla tummarna och för all del alla kroppsdelar ni kan undvara för att jag och Håkan klarar oss i från det.
 
Gick förresten till jobbet i 23 minugrader i morse i tajts(!) Hej förfrusen röv! Trodde förresten att jag bodde i södra sverige men meterhög snö och alldeles för många minusgrader får mig att tvivla. Fast jag klagar inte för det är för jädra fint nu. Rena sagoboken.
En däckad liten videung ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars plutt hopppas ni klarar er, vilken otrolig bild ni har mer snö än här i ö-vik, vi hörs kram!

2012-12-02 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0